Данный сайт использует файлы cookies для корректной работы, а также в аналитических и маркетинговых целях. Продолжая пользоваться сайтом, вы соглашаетесь с использованием cookies в соответствии с нашей Политикой Cookies. Настройки файлов cookies можно изменить в браузере.
Согласен
POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI

1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsza Polityka Zwrotów i Reklamacji określa zasady dotyczące zwrotów oraz składania reklamacji w związku z zakupem kursów online oferowanych przez DADAFIRM ALESIA FIRSKOVA SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu (50-202), ul. Księcia Witolda 49/15, NIP: 8982288247, KRS: 0001016041, REGON: 524312828, zwaną dalej "Usługodawcą".

2. Zasady dostępu do kursów
2.1. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzymuje dostęp do kursu natychmiastowo poprzez e-mail podany podczas zakupu.
2.2. Dostęp do kursu jest zgodny z opisem na stronie internetowej Usługodawcy.

3. Brak możliwości zwrotu
3.1. Zwroty środków za zakupione kursy nie są przewidziane, za wyjątkiem sytuacji, gdy:
a) kurs nie otwiera się z przyczyn technicznych niezależnych od Użytkownika
b) wystąpi błąd po stronie Usługodawcy uniemożliwiający korzystanie z kursu.

4. Reklamacje
4.1. Jeśli kurs okaże się niezgodny z opisem, Użytkownik może zgłosić reklamację poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Usługodawcy.
4.2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia.

5. Postanowienia końcowe
5.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
5.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki. O wszelkich zmianach Użytkownicy będą informowani poprzez stronę internetową Usługodawcy.